Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag morgon

Kategori: 2009

Och jag ska jobba min första vardagsdag sen 17 månader tillbaka =)
Så här sitter jag nu nyduschad och ska snart äta frukost innan jag drar i väg neråt....
Det är ganska så tyst här hemma nu inte ens katterna vill vara vakna med mej de grisar och sover =)


Johanna har åter börjat sova oroligt på nätterna kanske har det att göra med att det väntas nya rutiner som hon känner av att mamma inte är hemma längre utan att denna vecka är pappa hemma eller så kanske det är åldern. Hon har jätte svårt att somna på kvällarna det kan ta flera timmar ibland i går tog det bara en timme så det var ju bra men så vaknar hon vid fyra halv fem och vill komma till oss och då är det svårt för mej att sova =( jaja aldrig är man riktigt nöjd med någonting! Men visst är jag lite avis på dem som bara lägger ner sitt barn i sängen med flaskan och barnet somnar själv efter att flaskan är slut! Men vi får träna och hoppas hon blir tröttare av dagis så hon somnar tidigare och sover bra!

Nä nu ska jag äta frukost och lämna dagen här hemma till danne =)

Kramizar

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Tjingeling! Hör av dig nåt så jag får höra hur du jobbar framöver. Putte saknar Tjolanta ;-)

    Kramen

    2009-01-07 | 07:04:20

Kommentera inlägget här: