Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Rubrik fattigt!

Kategori: 2009

Idag har vi haft en ren softar dag jag å lillan vi sov bort större delen av fm och det var så skönt! Sen åt vi lunch och masade oss ut i halkan och solen vi gick en sväng med kälken men det var mycket lättare att gå i skoter spåren trots att det mjuknat även där men vad annat kan man vänta då det var en massa plus grader idag?

På em fick jag nått ryck och tog bort ljusstakar och städade undan Johannas bebisleksaker men så kul har de aldrig varit kan jag säga... sen har jag städat hennes hörna i vardagsrummet också så det blev riktigt bra! När jag var nästan klar med vardagsrummet kom Ylva och Rasmus och det var ju trevligt så då bidde det lite fika till Johannas lycka! 

Klara for på träningen nu ikväll och Danne for till J för att jobba lite och sen skulle Klara duscha å basta så danne han göra sitt i garaget! Johanna var verkligen skittrött i kväll och somnade utan problem före halv åtta hoppas hon sover hela natten nu då men jag ska väl inte önska för mycket men jag är glad om hon sover fram till sex imorrn bitte!

Imorrn tror jag att vi ska hälsa på K och putte och se vad de hittar på å så ska jag ju på MVC på fm.
Sen blir det några timmars jobb på kvällen så morgondagen är full =) Men det är ju bra det! Har ju softat alldeles för många dagar.

Idag ringde de från lillans dagis och lämnade en tid för inskolningen på onsdag sen får vi se hur det går under inskolningen lillan har ju aldrig sovit borta ej heller varit ifrån mej mer än 8 timmar å då aldrig nån annan än Danne! Ja jag vet jag är en riktig hönsmamma men har varit och är så rädd om lillan..... ja om Klara också men hon är ju stor nu och klarar sig bra ändå!

Nä nu ska jag njuta av att TV:n är ledig och bara min för en stund!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: