Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Sjuklingar

Kategori: 2009

Då Johanna hade feber igår kväll och snorig så fick hon stanna hemma idag vilket var skönt för vid 9,30 somnade hon sittandes på mitt knä när jag satt vid datorn... Lillgumman sov ända till 13,45 men det gjorde underverk kan jag säga.. Snorigheten har avtagit (iaf för stunden) och det är verkligen full fart på henne...

Mej däremot är seg och har världens skallebank känns som om huvvet ska explodera har fryst och svettats omvartannat hela dagen har feber och ett öga rinner typiskt säkert början till ögoninflammation men jag rotade lite i skåpet och fann mej en bra tub salva! Skönt! Men nu till det tråkiga jag pratade med min chef och vi bestämmde att jag skulle vara hemma i helgen så nu är jag sjuk på papperet också! Men det är lika bra att vara hemma och inte smitta ner nån gammal och klen åldring!

Nu ska jag skjutsa Klara &Lina på innebandyn sen skulle de bada så de vill inte hem förrän efter 20 ikväll och det är ju bra att de vill röra på sig! 

Men helst hade jag velat dra täcket över huvvet och få vara sjuk och bara tycka synd om mej själv men IKKE men hade det varit min sambo som varit sjuk jo då hade det varit en annan visa......

Kramizar 

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Trist & va sjuk, ni får krya på er. Kram.

    2009-01-22 | 18:48:16

Kommentera inlägget här: