Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Sömntuta

Kategori: 2009

Johanna bara sov och sov och sov bort hela em å då verkligen HELA EM!
Hon somnade ju när vi for från Putte halv tre började hon att röra på sig så jag tog in vagnen men lillan bara sov och jag tog bort vantar å skor och filt öppnade overallen men hon bara sov! 16,15 var jag tvungen att åka på jobbet och Klara blev barnvakt till Danne kom 16,45 å då hade hon nyss vaknat! 3,5 timme sov hon lilla "Jullan"
Men såär hon vaken än också och på ett strålande bus humör men det gör inget hon kan ju sova iaf till halv nio imorrn sen blir det första dagen på dagis!

Jag har jobbat ikväll å det gick ju jättebra. När jag kom hem satt Danne å väntade att han skulle få åka å ringa till sin pappa i ryssland! (han brukar ringa hemmifrån Christer för han har nån tjänst som gör det billigt att ringa dit) Annars skulle man lätt kunna bli ruinerad... Att ringa från ryssland kostar bara 40kr i minuten! =)

Nu ska jag upp å hoppa lite tror jag för bebben vill lägga sig lite tokigt! Den är lite mera vild så här när jag jobbat kvällen... suck! Men snart är det natt å då blir den lugn!

Kramiz å Nattiz

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hon behövde nog den sömnen, gud så härligt =)

    Hur länge ska du jobba nu?

    Jag har fått beviljat HP från 6 februari =)

    2009-01-14 | 09:14:32
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Carro! säger:

    Fick läsa flera gånger innan jag fattade att det var Christer som var i Ryssland. Hahaha!! Först tänkte jag: Mhä, jag som trodde att Christer var pappan...?

    Fattar du? ler



    Ja du, Gry älskar bebisar. Och ALLA som är mindre än henne, räknas som bebis hihihi.

    Kram

    2009-01-14 | 16:11:20
    Bloggadress: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: