Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vad är det som händer med bloggen????

Kategori: 2009

Jag kan inte se min egen blogg vad är det som händer??
Kan licksom inte komma in..... Blä....

Johanna har varit på dagis idag och vid hämtningen är lillan ledsen och väldigt snorig undra vad som är på G??  jag har legat större delen av dagen kännt mej trött och matt ont i halsen och halvsnorig kanske har jag samma som lillan vill verkligen inte vara förkyld nu... Men men vad ska man göra åt det?  Så nått APT blev det inte för mej idag orkade helt enkelt inte men ringde chefen om detta på fm... och jag var nog inte den enda.

Nu har vi (lillan å jag) varit å hämtat ett DHL paket som kommit till thammar och samtidigt var vi in på cooperativet ett tag. Men paketet var 17 inte så lätt tänk att min sambo måste köpa så tunga saker som en motor på 4-5kg bläää för han va!

Johanna och jag har delat på en liten kexchoklad och gu så gott det va... Johanna är som mamma älskar kekke. Mums


Nu går det inte att ladda upp bilder heller!!!!!!!!!!!

Jädra skit blogg!!!

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Hoppas ni får vara någorlunda krya, tänkte få jobba med dig till helgen =). Kram

    2009-01-21 | 20:32:42
  • Nillah säger:

    Det är lite väl mycket strul med blogg.se tycker jag... TRIST!!

    Kramar

    2009-01-21 | 20:58:26
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: