Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vilket väder =(

Kategori: 2009

Vi bestämde att vi skulle gå ut efter lunch då det helt plötsligt blivit varmare ute det var väl kring nollan men när vi skulle gå ut var det VÄRLDENS  snöstorm och blåst men vi klädde på oss och gick ut och lillan fick åka kälke men det bet verkligen i kinderna =( Så det blev en kortis ute... jaja bättre än inget alls! =)

Nu sitter lillan här i mitt knä och myser med tuttarna så jag tror hon ska få sova en stund så kanske jag kan få tvätta det behövs verkligen kan jag säga.. skulle hemskt gärna ha plats för vår egen Maskin men den får stå och vänta tills vi hittar nått annat inte för att jag hade tänkt flytta BARA om det dyker upp nått ÄNNU bättre men det kan ju bli svårt att slå detta... Men jag önskar mej ju ett rum till iaf nu när vi snart är en till i familjen tur att vi har STORT vardagsrum iaf!

Kramizar



Kommentarer

  • Sofie säger:

    Ni får slå till på ett husköp :)

    2009-01-06 | 21:24:15
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Therese säger:

    En egen tvättmaskin sa jag till Abbe idag att jag skulle kunna dö för... Ändå så delar jag bara med två personer och det är alltid ledigt, men det blir liksom att man ska boka upp en dag ändå. Nä, en egen tvättmaskin vill jag oxå ha!

    Tisdagarna med morris har jag läst, älskar den boken!!

    2009-01-06 | 22:20:00
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: