Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

För allra allra första gången

Kategori: Johannis

sover min lilla Johanna i alldeles eget rum!
Hon somnade på 6 minuter tror aldrig det har hänt förut.
Ikväll kröp hon upp själv i sängen sin och tittade på sin egna tv också,lillan börjar bli stor tror jag!

På em fick jag verkligen ett tokryck och bestämde mej för att här ska det hända grejjer =)
Det allra bästa jag verkligen vet och så har det alltid varit är att möblera om och göra fint!
Så Våran säng fick flytta ut i vardagsrummet
(vi har verkligen ett jätte vardagsrum)
Och Johannas alla leksaker fick flytta in i vårt gamla rum Johanna har burit grejjer och varit delaktig och surrat om MITT RUM större delen av kvällen hon har stökat runt där och haft jätte roligt!
Danne sa att det kommer aldrig att gå att hon kan sova själv men jag måste ju försöka iaf annars vet jag ju inte men som sagt lilla somnade på stört i sin säng!
Annars sover hon i vår säng!
Jag har inga förhoppningar om att hon sover där hela natten men alla timmar eller minuter är ju bra!

Så nu ska jag krypa ner mellan ren bäddade lakan och bara njuta och säga till mej själv:
Gú vad duktig du är Bodil =)

Nattis!

Kommentarer

  • -Bakeba- säger:

    Vilken duktig tjej som somna i SITT rum och SIN säng, bara så där :-)...tror säkert hon själv är stolt över att ha sitt rum!!!



    Hmmm...fick en känsla för om möblering jag å nu...hehe...undrar bara vart jag ska börja :-)



    Ha det gott!!

    2009-06-07 | 12:34:46
    Bloggadress: http://bakeba-babblar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: