Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hur i hela friden

Kategori: 2009

kan en liten knall gul leksakstraktor bara försvinna?????
Hugo glömde en här för x antal veckor sdan och nu ikväll ringde pappa N och frågade om danne kunde ta den med sig javisst säger Danne men sen börjar vi fundera vart har den tagit vägen?? Den fanns här i söndags för då låg den under vagnen och sen lekte Johanna med den och danne lagade den men nu är den spårlöst borta!!!!
IGEN!
Den var spårlöst borta när Higo for hem sist också och nu är den borta igen
Nån som driver med mej??
Jag har vänt upp och ner på vardagsrummet letat i varje skrymsle och vrå men ingen förbannad traktor!
Jag ska fortsätta städa imorrn för att finna denna knallgula leksak som borde var ahur lätt som helst att hitta!
Men inte, kanske är jag för trött så jag ska nog sova på saken tror jag!




Idag ahr Johanna varit på dagis och Klara på skolan så på fm idag tog jag och Petter och myste ner oss i soffan och sov i 2 timmar gú så skönt vet inte när det hände senast!

Petter är mycket finare i ansiktet fast idag var han lite prickig igen men jag tror det beror på vad jag åt igår =)
Men han är inte lika torr längre heller. Skönt att det verkar ordna sig för lillgubben min!
De senate dagarn har han varit vaken mera och hänger med på ett annat sätt så himla kul när de börjar bli en person! =)

Johanna somnade på soffan ikväll det var som att trycka på en knapp,
ena stunden pratade hon nästa drog hon världens snark =)

Näe dags för en dusch sen sova =)

Kramiz

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Haha, ja en knallgul sak ska väl inte kunna försvinna så lätt...

    Hoppas att du hittar igen den :)

    Kramen

    2009-06-03 | 18:29:57
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: