Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

26/10-2009

Kategori: 2009

Just nu tycker jag att det är lite tråkigt med bloggen!


Ihelgen har vi inte gjort mer än att vi har ätit gott och druckit gott och bara haft det mysigt och min postlådedelare har varit hemma hela helgen det är inte dåligt det =)
Lite tråkigt väder kanske men det finns ju massor av saker att göra inne också.

Igår kom barnens kusin Emma ner från Edsele och ska vara här hos oss under lovet så vi har bokat in en massa skoj under veckan.
Imorrn ska vi åka och bada i östersund och flickorna ville gå på ett besök på boda borg som har spöktema

Jag har även ett kalas att baka lite till och så ska jag iväg att införskaffa en ny lykta åt Ville för på torsdag "fyller" min ängel 3 år vad tiden går och Johanna fyller 2 år på lördag.

Nu sover Petter ute i vagnen som vanligt och jag ska försöka få på Johanna lite kläder men det är inte lätt för hon klär av sig hela hela tiden!

Också ska jag packa en liten väska åt Petter för han ska få en alladeles egen "oma" dag imorrn när vi andra åker och badar jag tror inte han har så mycket behållning av ett äventyrsbad =)
Så han får mysa med oma han...
Tror att jag ska ta och boka in Johanna hos gudmor också skulle vara skönt för mej att vila öronen i två sekunder =)

Kramizar

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Ja boka in henne hos mig du nån dag =)

    2009-10-26 | 11:20:01
  • Syrran i Fränsta säger:

    hihi jo ja har en ja med som bara tar av sig kläderna hela tiden.

    hoppas ni får en bra baddag. sj så ska ja dra å jobba snart.

    Vi höres syrran kram kram

    2009-10-26 | 12:17:07

Kommentera inlägget här: