Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

6/10-09

Kategori: 2009



Barnen sov läänge idag... Petter vaknade strax efter sju och Johanna fixk jag väcka =)
Men nu är Lillan på dagis och Petter sover ute i vagnen jag tror jag måste ta å skaffa en sån där babyvakt så jag hör om han vaknar har hittills klarat mej utan menmen kan vara bra att ha!

Imorse innan Klara skulle gå till bussen öppnade jag dörren för att släppa ut kissen och då kommer Totte (sofies hund) inspringande på besök... De är roliga de små liven =)
Kan säga att min kisse inte tyckte det var ett dugg roligt men vi gjorde det!

Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda en prommenad kanske eller nått sånt kanske nån som vill umgås med mej?? Jaja jag får väl leta upp nån trevlig själ här på byn!

Nä nu ska jag läsa min tidning och äta en frukost i lugn och ro!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: