Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Latmansdag

Kategori: Petter







Idag är en sån där dag då jag inte har nån lust med nånting!
Större delen av dagen har jag frysit och tog på mej en munkjacka och drack kaffe Johanna började gråta då jag tog på mej jackan å sa: Hanna åsså åka mammas bil... hihi

Petter tog en super lång sovnng i vagnen från tio till efter ett men nu är det verkligen full rulle på honom han springer runt i gåstolen just nu är han inne på Johannas rum och stör.. Han gillar att kolla vad hon gör =)

Johanna trivs jätte bra med sin nya säng och har lekt inne på rummet större delen av dagen =)
Men hon har ju hunnit med att hälla ut både socker och flingor på golvet ;-) Mammas tokis!

Snart kommer Klara hem från skolan också så snart har denna dagen gått och vad har jag åstadkommit?? Ja just det INGENTING!! Jo jag har klickat hem lite julklappar!! =)

Idag till middag blir det soppa och pannkaka
enkelt och FETT gott =)




Mammas älskade hjärta =)





kikar in och kollar vad Johanna gör!!


Så här lycklig är man då man badar =)


Nu hör jag att Johanna tjuter Petter får nog inte vara med å leka längre ;-)
Han är ganska så hårdhänt... Han kör formligen över Johanna med gåstolen så nu skjutsar hon ut honom hihi

Kramizar



Johannas favorit Världens sötaste lille gris!
(fast Nalle puh kommer inte långt efter)







Kommentarer

  • Marie säger:

    Visst är det skönt ett ha "lata" dagar i bland. Att inte göra en massa saker. Bara mysa med de små liven. Ha en mysig höstkväll. Kramar från oss.

    2009-10-05 | 19:15:15
  • Nillah säger:

    Ibland kan det ju faktiskt vara skönt med slödagar också, bara det inte blir allt för ofta så ;) Det är faktiskt en konst att inte göra nåt också, så det så!! Mums vad gott med soppa & pannkaka!! Åh,vilket härligt kort på Petter när han badar, hi,hi, Gullungen där =) Kramar

    2009-10-05 | 20:59:40
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Gofisen, vad han växer =)

    Skönt med lata dagar, det gillar jag :)



    Kram

    2009-10-05 | 21:25:46
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: