Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

oooo ajaj

Kategori: 2009

Igår då jag myst och nattat Johanna skulle jag kliva ner från hennes loftsäng och vi har en köksstol nedanför för stegen är så brant men den var vinglig och jag tappade balansen och ramlade ner och jag kan säga att det gjorde jävulskt ont.. och jag trodde inte att jag skulle kliva upp nå mer... Kröp på alla fyra ut till hallen för att sedan resa mej upp men huvudet dunkade och jag fick världens bula på en gång armbågen är blå och min höft som är "trasig" sen förut mår inte så där jättebra dels är jag svullen och väldigt blå så idag haltar jag mej fram och undviker att böjja på mej.... hihi att få ligga i soffan hade passat mej super idag men ikke. Det kan man ju glömma med två små monster!

Jag plågar mej ytterliggare med att tvätta bort några maskiner tvätt...

Och Klara hade ett önskemål idag och ni kan ju gissa vad ju den där satans leksaksaffären som öppnade igår måste ju få sig ett besök =( Jaja det är inte ofta som hon ber om saker å ting så när hon kommer hem ska vi åka till helveteshålan som lövan säger =)

Petter han har sovit ute på bron i tre timmar och Johanna är bara snorig idag, hon åt frukost i "rummet" förut till puh kan en dag börja bättre för en 2 åring eller snart fyller lillan 2 år!!! Om en vecka så vi måste ju inhandla nån trevlig present =)

Näe nu ska jag stryka klart lillans skjorta och byta kläder på Petter
sen är vi redo för att åka undra om min sambo är det också??? Hoppas han kommer ihåg vad vi bestämt! Kanske ska jag ringa å påminna lite...

Kramizar

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ajaj, det måste ha känts :-( Micke vill att vi ska svvänga in på den nya leksaksaffären åxå idag.. karlar som är som barn på julafton. Kramiz

    2009-10-23 | 13:43:46
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/
  • Nillah säger:

    Svar till Bodil: Det är ju det som är så trist, man plockar, plockar & plockar men det tar aldrig slut, liksom!! Men 6 timmar är ju helt sanslöst ju... men det var mycke skräp också, hela 5 säckar hittills!! ♥Kram♥ Men AJ!!, vad ont, men tur att du inte gjorde illa dig jätteallvarligt iallafall, stackare♥

    2009-10-24 | 23:43:43
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: