Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Allt från SNÖ till ÄNGLAROSETTEN

Kategori: 2009

I Helgen har vi varit i stugan å myst och fatta vad härligt det va att komma dit å slippa elda Linda hade varit å slagit på värmen i fredags så det var super skönt då vi kom på lördag em.
På kvällen hade vi åter 11 personer till middag jätte kul att vi umgås som en enda stor familj.
(Danne& hans systrar med familjer)
Innan alla for hemåt eldade vi ute på grillplatsen och grillade korv  men så började det regna..

Imorse regnade det fortfarande och det var snöblandat
Usch jag hatar verkligen vintern.
När vi for hem så kom vi ovanför graninge och där var det massor av snö på taken på marken helt otroligt och det snöade hela tiden...
Så nästa sväng som vi ska uppöver så blir det till att ratta på vinterpjucken...

I lördags grillade vi ytterfilé
(troligen årets sista grillning)
Och om man köpte det stödde man bröstcanserfonden så nu har vi gjort det men jag äger inte ett enda rosa band har jag konstaterat ÄGER NI NÅTT ROSA BAND??


Men däremot äger jag flera GRÖNA VACKRA BAND!
För mej betyder de mera och jag bär ett nästan varje dag och varje gång jag tittar på ett så tänker jag på min älskade lille ängel!

Änglarosetten!
Väl värd att stödjas!

Annars har här inte hänt så mycket Johanna var å lekte med Emil i torsdags och jag fick en pratstund super nice...

Johanna har fått en ny fin vit säng som är lite högre så nu sover hon gott i den =)

Petter springer fort i gåstolen det bara fräser under fötterna på honom.. hihi

I fredags försov vi oss första gången på evigheter så Klara missade bussen och naturligtvis var det enda dagen jag inte hade nån bil =) Men hon är tuff min dotter för hon klädde sig och tog cykeln de 7 km hon har till skolan även fast det var 2,5 minusgrader ute =)
Dagens motion!

Näe nu ska jag nog ta å mysa ner mej i sängen
den börjar locka allt mer...

Så nattis och många kramar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: