Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Godmorgon!!

Kategori: 2009

Idag strålar solen igen! UNDERBART!

Petter somnade ju halv nio i går kväll fick lite välling 05,15 imorse och pojken sover ännu! Undra om han sover sig frisk från förkylningen?
Johanna somnade ju brevid pappis och när jag skulle lägga mej la jag över henne till hennes säng men när klockan var fyra satt hon i sängen och ropade, då skulle hon mysa pappa igen! hihi
Klara åkte med bussen till fränsta idag där hennes klass ska ha musik men de börjar ju senare i fränsta så de får lite "hål" innan.

Idag ska vi gå på en långprommenad i det vackra vädret och så håller jag på att tvätta jag hängde ut första tvätten före sju imorse!
Jag har också fyllt diskmaskinen som äntligen funkar igen =)

NU vaknar lillgubben så det är bäst han får komma upp och göra morgon nu!
Johanna tittar på playhouse och väntar på favoriten Nalle puh!

Kramiz

// B

Kommentarer


Kommentera inlägget här: