Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hux flux

Kategori: 2009

Så har vi fått världens jäkla skitväder! Regnet bara öser ner!

Danne skulle vara hemma idag om nte mannen från ramirent hörde av sig i går kväll ingen man hörde av sig i går så jag tyckte det skulle vara såååå skönt att få lite avlastning med lite sjuka barn men så två minuter över sex till morron ringer så mannen från ramirent och säger att Danne ska vara på stan till sju!
Jaha det var den lediga dagen det!
Inte nog med det Johanna blev ju väckt av telefonen så hon ville ju kliva upp =(
Hon hostar snörvlar har feber och är allmänt dåsig men nu kikar hon på Thomas tåget och har smaskat i sig lite välling!

Petter vår älskade sömntuta ja han har sovit sen halv nio i går kväll och verkar inte ha några som helst planer  på att stiga upp =)
Han försöker nog sova bort sin förkylning!

Klara ska nog ta å kliva upp snart jag ska faktiskt skjutsa bort henne till bussen så hon slipper gå i detta skit väder.

På em när Klara slutar tror jag att jag måste åka på apoteket för att fylla på braatthaskåpet det börjar ta slut på alvedon åt Johanna och sörrni det går ju inte!

Nu kom Johanna med en burk med kakor
dags för morgonens dos! hihi
Hon älskar kakor min lilla docka!

Ha en bra dag alla ni som läser detta!

Kramizar //B

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Ja jag blir väldigt ofta förkyld! Skit jobbigt...



    Hoppas ni mår bättre iaf.



    Kram

    2009-09-04 | 08:17:57
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: