Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Idag ahr vi haft en riktig mysardag!

Kategori: 2009

Imorse var vi uppe med tuppen och jag bestämde mej för att åka å ha roligt med Johanna det jag tänkte på ver en lekpark och jag gillar ju ljungaparken men då min smabo skulle med (vilket jag inte trodde) så styrdes kosan mot stan istället och det blev lite loppisar och kollade runt ganska skönt att bara softa faktiskt! =)

Men så var vi fika sugna och leksugna så vi drog in på drakborgen några timmar! Johanna verkligen älskar det stället hon kan vara fri och härja PRECIS HUR MYCKET SOM HELST!

Vi busade lekte klättrade och åkte kana och hade precis lika roligt som vår älskade lilla dotter =)

Kul att vi gjorde det tillsammans för vi gör alldeles för få saker  tycker jag!

 

Sen var vi in på firman och lastade av den STORA släpvagnen för under helgen ska vi hämta vår "nya" bil men den behöver lite service och en stor portion kärlek =)
Men iaf så har danne sålt min 945:a så helt plötsligt måste jag försöka få plats i en 740 igen jag som inte trodde jag skulle ha den som bruksbil igen! men inge fel på den bara lite för dålig koffert =)

Men om nån vecka så kanske jag kan åka citroen igen. det är några år sen sist!

Petter lillgubben har åkt kana idag han med och det var så skojsigt!
Han åkte hästar (drakar) och levde bus på mattan med mjuka bollar!

Näe nu ska jag ta å lördagsmysa med Johanna
som vill ha påfyllning av krokar och hips!

Kramiz

 

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Man gör alldeles för lite saker tillsammans på tu man hand tycker jag också.

    Jag tjatar på här hemma ;)



    Kram

    2009-09-15 | 21:41:01
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: