Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag den 30/9

Kategori: 2009

Så är september snart slut för detta året också...

Och september kan ju inte sluta bättre än med sol och Emils födelsedag!!

Emil på 2 årsdagen!!





Idag har Johanna varit på dagis och busat å lekt =)
Petter och jag drog till stan och inhadlade en jättesnygg overall åt lillgubben så nu är alla barnen redo för lite kallare väder!
Vi dejtade en "gammal" kompis som jag inte sett sen typ gymnasiet men det var som om vi setts igår ..
Tänk vad roligt det är när man känner sig så bekväm med varandra och orden och åren bara bubblar ur oss och tre timmar bara sprang iväg. Hoppas vi ses snart igen Madde =)

Petter å jag gjorde en snabbis på birsta och inhandlade vantar och mössa åt Johanna och en present så nu är vi redo för kalas igen =)

Klara följde med Maja hem efter skolan sen åkte de till badhuset och simmade motionssim och tränade lite med krille sen fick hon skjuts hem av Christian vilken lyx =)

Petter somnade redan halv åtta idag precis som vanligt medans Johanna har super svårt att komma till ro det brukar avra så när hon varit på dagis och sovit middag hemma gör hon oftast inte det längre.. Utan hon brukar vila hemma till lite film tittande. Men ikväll hade hon absolut ingen lust att sova så nu ligger hon visserligen i sin säng men hon tittar på film och naturligtvis är det favoriten NallePuh hon vill se.. om och om och om igen.

Jag börjar också bli pumsig så snart ska jag göra kväll men jag ska bara surfa lite ...

Kramizar

ps det är 3 grader kallt i viskan nu... burr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: