Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Förkyld

Kategori: Petter

Jag å Petter har blivit så himla förkylda vi snorar och snörvlar omvartannat =(

Inte så kul men det går väl över, jag är lite matt och ska faktiskt nu medans lillbubben sover lägga mej en stund jag också å vila iaf!

Det är längesen jag sov på dan brukar ha fullt upp men idag orkar jag inte å jag måste ladda batterierna tills imorrn då Petter ska ha kalas =)

 

Igår kom Faster å Hugo å grattade Petter och detta fick han:


En egen hoppborg även om jag tror att syrran tyckte det var roligare men typiskt Faster att hitta på nåt sånt =)


De blev här hela kvällen i går och det var så roligt med sällskap =)
Kaffe tog slut också så jag hoppas att vi hinner inhandla mera innan det kommer nån fler =)

Igår fyllde min syster Elin 20 år
och jag skickade mitt paket med mamma å Mats för de flög ner till tyskland igår =)
GRATTIS i efterskott iaf!


Älsklingen hittade hem igår kväll men han var ganska butter men imorse var han glad igen
=)

Johanna är på dagis idag å leker med barnen
Jag å Petter har hunnit leka i lekparken en stund och äta frunch så nu sover han ute efter lek å bus med alla saker =)

Näe nu ska jag vila en stund så tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: