Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hux flux

Kategori: 2010

Idag har jag försökt städa men medans köket fick sitt golv igenhittat så drog Johanna genom altandörren till grannen så där blev vi på fm kaffe och fika =) Sen följde grannflickan med oss hem och åt lunch =)

Petter sov ute så han fick risgröt när han vaknade =)

NU har jag varit å hämtat min systerson på dagis i fränsta
han ska vara här i dag å kväll för hans föräldrar fick minst sagt fullt upp
och jag ska skvallra lite...

De fick en liten bebis så här hux flux
så nu har jag blivit moster till en till liten grabb =)

Så nu ska jag kolla igenom bebiskläderna å se om det är nått som kan passa på nykomlingen =)
Men jag lånar ju inte ut det allra käraste ;-)

Men jag som tänkte tvätta idag å kväll kan lägga det till en annan dag för det är verkligen mer än full rulle med två tvååringar och en ettåring! Och de är mer vildare än vad jag är van
Det första Edvin gjorde var att dra ur sladdarna till digitalboxen så jag blev så där lagomt lycklig!

Och jag längatar efter Älsklingen men han är ute på jobb som vanligt och kommer inte hem ikväll och Klara stanande hos en kompis så jag hoppas att jag kan få hem henne innan barnen somnar ikväll.
Usch vilket pusslande det blev...

Nu skriker petter bäst att kolla....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: