Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Inte så täta besök här numera

Kategori: 2010

det händer så mycket annat kul att man inte prioriterar detta så mycket och nu när våren äntligen har kommit vill man ju vara ute så mycket som det går =)

 

I torsdags var vi till stan på sjukhuset och hälsade på gammelfarmor som ligger där

det var så skönt att träffa henne och prata med henne även om det inte blev så lång stund men jag tror hon tyckte det var roligt att vi kom!


I dag ahr jag varit ute med småttigarna och lekt i lekparken för första gången i år
Petter var lite skeptisk till att gunga först men sen skrattade han högt av förtjusning Johanna hon hade kunnat sitta där i många timmar hon =)

Nu efter middagen gick vi ut med småttingarna på en prommenad i solskenet
tittade på några hästar och klappade en vovvov
till Petters glädje!
När vi kom hem sov Johanna i vagnen så medans jag klädde av henne och bäddade ner henne i sängen var Petter å Klara ute å lekte och Petter smakade mera av leran som finns här ute på gården =)
Så han var så tjusig så =)
Men ganska så snart ville han in och sova i sängen med sin apa =)

Klara hon är ute med grannflickan och leker
passa på medans det är finväder flickor =)

Älsklingen han ja han har rymt tror jag
näe då han är hos Pierre och fixar till så han kan kapa ved imorrn =)

Näe nu ska jag njuta av att småttingarna sover och att jag faktiskt är ensam ett tag!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: