Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Slöar dag

Kategori: 2010

Efter att jag skjutsat barnen på dagis fick jag lång kaffa hos Pilla och petter han tog och gäst slumra i lilla Emilias vagn ute på bron så när han vaknade var det ingen ide att åka hem så vi bidde där hela dagen =) Så TACK för sällskapet och fikat mm Pilla =)

Idag har det varit riktigt jäkla aprilväder och ja vad ska man säga mer än att jag vill ha ännu mera sol =)

Håller på att fixa till de stundande kalasen för vår lille prins som fyller 1 år på måndag
fatta att ett helt långt år har gått
och jag ahr världens underbaraste lille son =)

vi ska kalasa både denna helg och på måndag så klart och även nästa helg kör vi ett barnkalas för Petters kompisar =)


Idag fick jag äntligen av mej den där jäkla ringen som fastnat på mitt ringfinger...
näe vi har inte flyttat ifrån varandra eller nått sånt
utan det är bara det att mina fingrar har svällt lite och ringen fastnade så nu har jag dragit å slitit i den i flera dagar och äntligen så släppte den taget om mitt finger som nu äntligen får vila =)
Ringarna ja de får hänga på halsbandet runt halsen tills jag får på mej dem igen =)

Nu blire till å sova några timmar för jag tror att min lille son tänker vakna tidigt då han somnade innan sex i kväll jaja bara att göra sig i ordning och nanna

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: