Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Solen skiner på oss

Kategori: 2010







Igår var jag å småttingarna ute från 9.20 och ända fram till halv sju det var så underbart väder jag satt här ute på rastkallen och njöt och löste korsord. Barnen skötte sig själva och Petter somnade i vagnen och sov så gott i några timmar =)
Jag fick färg och det är kanske inte aå snyggt att vara röd men det övergår ju snart till brunt!

Idag är jag vaken tidigt småttingarna har inte klivit upp än så jag har lagt fram kläder åt barnen och duschat så  nu ska jag klä mej, väcka småttingarna och ge dem frukost sen i väg med Johanna å Rasmus på dagis
när jag kommer tillbaka har jag en prommenad att se fram emot med en kär vän!

Ännu en dag i solen =)




Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: