Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

-25, hoppas bacillerna fryser ihjäl..

Kategori: 2010

Idag så vabbar jag lillbubben är sjuk och Danne var tvungen å jobba

så va det med att våga vägra hjälpa till på hans vecka

hihi

Men det är klart att vi måste hjälpas åt..

 

Så strax efter sju imorse var jag däruppe å myste med Petter

Klara for på skolan och Johanna den lilla sömntutan sov ända till halv elva =)

Då hade jag hunnit äta frukost städa lite diska busat med petter

och sovit en stund till postis per... hihi


Elva kom lojsan hem så vi for efter ett tag tror inte det uppskattades att jag var där uppe men vem sjutton ska ta hand om barnen då??
Jaja bara att gilla läget. =)

Nu sover Petter i vagnen ute i 25 gradig kyla
han kan ju fortfarande bara sova i vagnen på dan
så jag hoppas att bacillerna fryser ihjäl på kuppen =)

Undra om jag kan jobba imorrn
skulle hemskt gärna velat vara med på apt:t imorrn
jaja det märks annars får min sjukling hänga med helt enkelt...
åsså får Danne ta honom när jag ska jobba på kvällen
det ordnar sig alltid.

Näe nu ska jag fortsätta att städa men hemma här denna gång
för Johanna tyckte det var rörigt med alla tomtarna på vardagsrumsbordet =)
HIHI
hon är för söt lillgumman =)

Kramizar

Kommentarer

  • Anita säger:

    Men hua vad snäll du är..du ska väl inte städa och diska i deras hem! För det första ska dom klara det själv, för du har ditt och för det andra skapar det onödiga bråk för Loisan ser det ju som du inkräktar och för det tredje...jag vill se om dett ex vabbar på DIN vecka framöver...nä...ta nu fram jävlaranamman och sluta var för snäll!!Kram <3

    2010-12-15 | 08:14:14
  • Anita säger:

    Och om du svarar mig för att det är för barnens skull så....sluta var för snäll mot ditt ex för han har inte gjort rätt för det och barnen lär sig regler och hur det ser ut hos var och en...det har mina gjort så det gör dina med :-)

    2010-12-15 | 08:16:17
  • Anonym säger:

    tycker inte att det är konstigt om tjejen inte gillar att du är i deras lägenhet.Varför gick du inte hem med barnen? Förstår att det gäller att få allt att fungera men någonstans må man dra en gräns!Kram

    2010-12-22 | 14:56:13

Kommentera inlägget här: