Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

En riktigt härlig jul blev det iaf =)

Kategori: 2010

Bodil Persson

Jag bjuder väldigt sällan på nån bild på mej själv men nu när julen har varit och jag fick faktiskt julklappar av den söte tomten så jag fortsätter vara snäll å visar mej i min snyggaste mundering ;-)
hihi
Hoppas er jul var lika glad mysig rolig och härlig som min =)

Lite väl kall men varma hjärtan fixar det mesta =)

Vi började med julfrukost här hemma på julaftonens morgon
Danne och Louise kom och gjorde oss trevligt sällskap =)
Barnen öppnade klappar som tomten lämnat på natten!!

Efter frukost och påklädning åkte vi till min farmor och farfar för det årliga julfikat mitt på dagen!
Lika uppskattat från dem som från oss =)

Kalle Anka och julmiddag hos mamma
Tomten kom med klappar i massor
Petter blev rädd och ögonen höll på att trilla ur skallen
men han gav tomten en kram innan han gick =)

Även Trollmamman fick sig en riktigt bamsekram av Tomten =)

Juldagen jobbade jag fram till ett medans Danne och Louise passade barnen här hemma 
 
sen bar det av till Matfors och en underbart rolig kväll
halv två på natten ramlade jag å de små in här hemma
måste jag berätta att vi sov till tolv på annandagen.. hihi

Foton kommer från vår jul
men inte riktigt ännu.

De små har så ännu en gång åkt till pappa
medans Klara är hemma å myser med Emma =)
De ligger i Klaras säng med varsin dator
undra var min godisskål tagit vägen??
hmmm slut kanske

Jaja nu har jag nyss duschat
å det var så mysigt för nu har vi inhandlat vår nya favorit sak ett lysande dusch munstycke
fånigt jag vet men så mysigt!!

Så nu måste jag skaffa nån att mysa med i duschen
hmm
kanske är lättare än man tror att lura nån in dit ;-)
hihi

Jaja
GOD FORTSÄTTNING...

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: