Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hjärtat mitt <3

Kategori: 2010

Julradion spelar sina vackra jul låtar men idag når de inte riktigt ända fram till mitt inre..

Tankarna snurrar som om jag satt på en karusell...
=(
För å nack delar...

hmmm

 

Att barnen ska åka till sin pappa imorrn gör inte saker lättare precis... suck =(

jag har också bestämt mej för att inte vara där uppe en enda dag till veckan nu är det hans vecka
för har jag fått nån hjälp i denna näe inte ett dugg...
så varför ska jag vara så jäkla snäll för??
Jo jag vet jag gör allt för barnen och vill att de mår bra
men nu måste jag tänka på mej också...
<3


Är förbaskat trött och orkeslös idag

hatar att Johanna tjatar men nu har vi löst det

Klara tog in en står låda med barbie saker från förrådet så nu har lillan nått att pyssla med en stund =)

 

Petter sover ute i vagnen som vanligt

men snart är han för stor för att ligga i vagnen

hur ska vi göra då??

Kanske blir det  hängmatta då!!

hihi

 

Näe nu ska jag ta å fixa till lite middag

nått gott med kyckling ska det bli men även där saknar jag inspiration idag

men men nått lär det väl bli =)

 

Dags att rycka upp sig och göra nått nyttigt!
Det är ju lördag å mysigt ska vi ha fast det bara är jag och barnen ikväll
MEN
snart kan det ju va ändring på det med <3
Sällskap är aldrig fel =)


Kramizar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: