Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tomten jag vill ha en riktig jul....

Kategori: 2010

 

En jul som jag alltid haft en jul som får mina ögon att tindra och le...

 

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU.....



TÄND ETT LJUS FÖR ALLT DU TROR PÅ....





Andra advent har vi så kommit till idag och jag ahde en underbart rolig och härlig kväll jag höll i gång över 12 timmar jag är stolt att jag höll ut sex imorse somnade vi efter en massa hemlis prat och surr =)
Perfekt alltså!!

Idag så mår jag bra lite skallebank men va fan är det å gnälla på??

Å nu senare idag kommer mina älskade barn hem
å då är allt perfekt igen =)

Men jag hoppar över att åka på tomtemys i dag det är liiite för kallt för det =(
tråkigt men sant....

Men snart kommer ju tomten ändå...
bara han ger mej den jul som jag önskar så jäkla hårt...



Photobucket



 


                                                                              Kramizar

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja, visst kan jag hjälpa dej med en ny bloggdesign :) Kan inte allt, men nåt ska vi väl kunna knåpa ihop tillsammans!



    Kramiz!

    2010-12-06 | 15:19:06
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här: