Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Varför??

Kategori: Ville (min ängel)





I går var det så 4 år sedan som min älskade och efterlängtade bebis lämnade livet och
en ny vacker stjärna tändes på himlen.

 

det känns som om det var igår som han började kräkas blod

det känns som igår när vi satt och höll vår bebis

och insåg att hoppet var ute =(

Det känns som om igår när jag torkade tårarna på den man som jag älskade så mycket.

Jag känner ännu smärtan skära i hjärtat när jag bad dem stänga av maskinen som höll honom vid liv
jag kan känna hur han ligger i min famn och hur jag myser med honom
jag minns hur lycklig jag var
(om man nu kan vara lycklig)
Att han dog i min famn och inte ombord på en helikopter

jag saknar min lille prins och varje dag varje månad år och minut är en kamp
av längtan efetr honom....

Älskade lille plutt!!

Jag är så enormt glad att jag fick lära känna dig
få mysa på dej och ge dej all den värme och kärlek du behöver =)

Mamma älskar dig
för alltid !!




<3 VILLE <3 den 18/12
min älskade lille bebis hade givit sig iväg till en annan del av världen.

Kommentarer

  • Moster Malin säger:

    Saknaden är stor efter dig Lille Man är en Stolt Moster till dig iaf å dina övriga syskon.

    Sov gott Älskade Ville

    2010-12-19 | 11:46:35
  • Suss säger:

    Huva gumman! Ville sitter nog där på sitt lilla moln nu och tittar ner på sin starka, vackra mamma! <3<3

    2010-12-20 | 20:58:31
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: