Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

<3

Kategori: 2010


Till Mosters lille Älskling EDVIN som har fyllt 2 år dagen lååång!

Naturligtvis var vi dit och grattade och lekte och stojjade på =)


Jag skulle ladda över alla bilder till datorn tänkte jag från kameran men hallååååå vart har min kabel tagit vägen???
Jaja jag får helt enkelt vänta tills imorrn när det är lite ljusare här =)



Igår em var jag och barnen till birsta och myste och det var nästan folktomt sånt gillar jag verkligen =) Vi åt middag på IKEA för 120 kronor och då var det ju efterrätt till barnen också.
Han har iaf sundsvalls barnvänligaste restaurang den där Kamprad ;-)

Barnen var super snälla som vanligt men Petter skrek ända till stöde där han somnade..
till vilken nytta då undrade jag 7 minuter till hade han ju kunnat få hålla låda...
Han verkligen hatar att åka bil vår lille son =(
Det tycker jag är tråkigt och den stundande resan känns inte så lockande längre men kanske är anant då för jag tänkte att vi skulle åka på natten/morgonsidan när barnen ändå är trötta och vill sova =)


Vår diskmaskin är fortfarande trasig och jag som hatar att diska och det syns kan jag säga men ajg tog mej i kragen förut och diskade upp alal glas och tallrikar =)
Och insåg ju att jag har jätte fula tallrikar så nu ska jag kolla in några nya snygga
och de gamla får mer än gärna flytta upp till stugan =)
Så vi kan byta ut skiten där =)

Näpp nu ska jag ta å knoppa för Petter har nu i två nätter vaknat klockan två och vill ah välling och inatt ville han ha två flaskor han måste växa rejält min lille kille och det har jag ju märkt på alla kläder =) När Johanna drog strl 80 var hon över året hon hade 74 när hon började på dagis i januari i fjol... och det har peppe redan passerat!
Johanna har ju 86/92 nu och Petter drar 80/86 på vissa kläder så snart är han i kapp syrran men jag säger bara Hallåååå igen vart tog min underbart söte bebis vägen??
Jo han blev en stark & vacker och har utvecklat en vilja av stål

Näe sova var det för mej nu....

Kramiz




Kommentarer


Kommentera inlägget här: