Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Bokrean

Kategori: 2010

tokiga jag var på bokrean i natt i stan och det var mindre folk än vad jag trott
men dessto mer plats åt mej att titta runt =)
Jag hittade två böcker åt mej och en atlas och sen barnböcker
mest åt Johanna men även åt Klara då hon kommer att få läsa dem =)
men jag ångrade att jag inte köpte nån bok till men det är ju inget som hindrar att jag åker ner nått mer framöver =)
Vi avslutade en trevlig åktur med en french hotdog på 7eleven
mycket gott vid den sena timmen kan jag säga =)

Nu sitter Johanna och inspekterar sina fina böcker och Petter länsar påsen i jakt på en bok till honom eller så är det kul med att påsen prasslar ;-)


Petter sov ända till åtta idag och Johanna har nyss klivit upp så nu är det snart frukost här =)

Å vad denna dag bjuder på vete fåglarna
hälsa på nån kanske??

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: