Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Veckans bästa dag!

Kategori: 2010

Och för mej mest efterlängtade...
Idag är det nämligen träff på klubblokalen med andra mammor barn och andra lediga
vi startade detta för en månad sen och det vart succé på en gång och tänk att så många helt olika människor kompar så himla bra =) Jag trivs verkligen och det är jätte trevligt och mysigt så TACK mina vänner för att ni förgyller mina onsdagar =)


Petter klev upp strax före sex idag igen och jag hade lätt kunnat betala massor bara för att få sova ett tag till jag älskar att sova på morgonen och det gjorde Petter förut också men nu kliver han upp sex och går ut och sover igen före åtta så nu sover han ute på bron och det är det allra bästa för honom inga väder är för kallt utan jag bäddar ju ner honom så han har det varmt och gott!
Ute sovande barn blir friska barn =)

Johanna hon snarkar och sover hon
det tog mej 1,5 timme igår att få henne att somna
det är lättare att få henne att sova om inte pappa är hemma
hon hörde honom hela tiden för han långsurrade i telefon och lillan är ju så nyfiken =)
Men bara han lagt på och vi bråkat lite (jag å lillan) så somnade hon med sin hand i min
det är ju mysigt =)

Näe nu ska jag duscha innan lillan vaknar och innan vi ska promenera bort
det är ju sååå långt... hihi
(Tar väl en minut kanske)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: