Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

fredagsmys på ikea!

Kategori: 2010

Barnen sov länge idag... Ja Klara också så det var tur att pappis var hemma så han kunde skjutsa henne... vilken sjusovare hon är =) Precis som alla vi andra!
Johanna sov till nio och petter strax efter och redan vid ahlv elva var lilleman ute på bron för att sova igen. Johanna och jag köädde på oss och avr ute i snön å lekte jag drog lillan på kälken i skoterspåret upp och ner så motionen idag var ju rolig!



När Klara kom hem från skolan och danne från garaget så for vi till stan och strosade och det var förvånands värt lite folk det passade mej perfekt middag på max och efterrätt på ikea. kan inte bli bättre=)

Jag köpte nya lampor till vardagsrummet och tro det eller ej men allt verkar ska bli vitt här hemma och min sambo gillar det INTE kan jag säga men det blir så himla vår fräscht!

Och efter våren längtar jag jätte mycket men det ska här rådas lite bot på.....

Jag ska åka och möta upp våren och ta hit en påse grönt!

Idag fick jag klartecken om att allt är okej så till veckan ska jag ringa å boka hotell
det ska bli så himla roligt jag behöver detta nu =)
JAG behöver komma bort och fastän barnen ska med så blir det lite annat än den vanliga lunken.

På veckorna längtar jag efter att det ska bli onsdag så att viskans egen mysstund kan komma =)

Nästa vecka tror jag att jag ska ta å styra kosan lite österut....
Till njurunda närmare bestämt!
eller vad säger du Sussi??
Har du tid?


Näe nu ska jag byta på lillan så hon blir nattklar
sen är det snart dags för mej att sova så jag orkar med att bada imorrn med barnen =)

Kramizar


Kommentarer

  • Sussi säger:

    Hihi, jag har vitt.....ÖVERALLT!!! Och så länge dessa karlar inte har någon bättre idé så kan de vara tyst!!! =)

    2010-01-23 | 10:53:57
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: