Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag blir så

Kategori: 2010

ARG!!

Humöret är det verkligen inget fel på iaf

Jag hade tänkt fara på partyjympa ikväll men tiden sprang i väg och jag blev tråkigt nog hemma och min sambo skulle heller ingenstans men så ringer telefon för hundrade gången idag och sen kommer hans kompis M och så ska gubben iväg å hjälpa till trots att jag tjatat om att få hjälp med en sak...¨
Jag sa att jag tycker M kan skruva själv mm 
Jag är så arg för att min sambo ska åka å hjälpa alla jämnt men när vi behöver nån hjälp då ställer ingen upp så varför bry sig???
Jag lär få några väl valda ord av min sambo sen antar jag pga mitt ordval
men det skiter jag i !!!

Jaha så var saker å ting ventilerat även om det är en skitsak ;-)



appråpå skitsak så har Johanna börjat tagit av sig blöjan när hon bajsat och det medför ju att det kan vara skit på golvet.... suck men hur gör man då hon vägrar gå på pottan å göra det??


Näpp nu ska flickorna i säng
petter han sover sen ett tag tillbaka


Kramiz

Kommentarer

  • Marie säger:

    Visst är det jobbigt när alla andra behöver hjälp, men när man sjäv behöver det finns ingen. Lite så är det här hos oss oxå. Hoppas ni är pigga på onsdag nu. Kram

    2010-02-01 | 08:58:17
  • Madde säger:

    Ja, det är precis så jag åxå tycker, det är så tråkiga färger till pojkar; en massa blått, grönt eller brunt, nej mer rosa/rött till pojkar :D

    Kollektivt låter kanon det.. skulle kanske köpa ett stort hus och starta upp ett!?

    2010-02-01 | 10:28:31
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här: