Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lördag

Kategori: 2010

å jag har en huvudvärk utan dess like =(

Helst skulle jag ha velat ligga i min säng under täcket och läst min bok men har man små barn så har man... Sambon drog iväg ner till "lampan" för att tina vattnet åt firmans hyresgäster och när han kommer hem igen det vete fåglarna..

 

Min bil startade idag och glad blev jag för det =)

Vi hade tänkt åka å bada idag men jag skjuter på det tills imorrn

både Klara å jag är sega idag och istället håller jag på att städa upp i vardagsrummet för nu ska julgranen bort och det ska börjas på med att plocka bort julen =)
men annars hade jag tänkt vänta lite iaf tills på måndag då Johanna är på dagis igen efter jullovet =)


Danne å jag har suttit och kollat på lite hotell då vi ska åka på en tripp om nån månad =)
Vart säger jag inte då det är en liten hemlis än så länge... hihi
men roligt ska det bli =)
Längtar så mycket =)

Petter är super duper trött u men han vägrar att sova inne så nu ska ungen kläs på och skickas ut i vagnen en stund =) det gillar han nog!
Det är förresten "bara" 22 minus nu...
Det går åt rätt håll =)

Nu känns det som om jag bara har roliga saker att se fram emot!

skolan börjar igen och det betyder rutiner =)

En mammagrupp ska försöka ta form =)

Vi ska fara på överraskningskalas nästa helg =)

Vi har sålt lastbilen =)

Jag ska börja träna =)

Jag och barnen ska åka å hälsa på Sussi med familj under januari =)

Jag ska inhandla nya lampor mm till hemmet =)

En tripp nånstans om nån månad =)

Det börjar gå mot vår =)


Kramiz




Kommentarer

  • Sussi säger:

    Ja, den 6:e punkten är ju extra rolig!!! Och den ska bli av! =D kram kram

    2010-01-09 | 15:28:55
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Va mysigt med en hotell tripp!! :))

    2010-01-09 | 20:46:40
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Bodil! peppar Mattias att vi ska åka å vara barnvakt ;) Jag glömmer iallafall inga barn! om ni inte redan fixat barnvakt? ;)

    2010-01-09 | 22:47:04
    Bloggadress: http://enrosakatt.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Sofie : barnen ska åka med på trippen =)

    Men det är jätte snällt om du/ni vill vara barnvakt en annan gång för jag har inga barnvakter i vanliga fall =) kramiz

    2010-01-09 | 23:58:43

Kommentera inlägget här: