Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

måndá kväll

Kategori: 2010

blogglusten har inte infunnit sig riktigt =)
Funderar mest på vad jag ska skriva här utan att behöva bli kommenterad utanför bloggvärlden!
Jag tycker ändå att det man läser på en blogg stannar där å då
visst kan man prata om andra om det är nått specifikt man läst på en blogg men att läsa mest för att man vill vara elak sen det är att ha gått liiite för långt elelr hur??


I lördags var jag och barnen å badade i stöde med grannen å hennes lilla flicka super skönt i vattnet och jag har verkligen vattendjur till barn =)

I söndags var vi hemma bara,
Jag sprang med Johanna på kälken i skoterspåret det va super jobbigt men nyttigt =)
Petter sov som en björn igår han gick ut i vagnen halv elva på förmiddagen och vaknade halv fem men ändå somnade han klockan åtta och sov hela natten =)
Jobbigt att vara liten!

Petter har idag gått jätte mycket och jättebra han gör såna roliga framsteg

I dag hade jag tänkt ut å gå med Madde men så var det så kallt och Johanna var hostig å fick stanna hemma från dagis Då kom faster A och Hugo med tåget så vi hämtade dem åt lunch och skjutsade dem till storverkstan så hon fick hämta sin bil sen bakade faster A massor av goda muffins =)

Jag har tvättat massor idag/kväll och nu syntes det att jag legat på latsidan några dagar men får jag hålla på imorrn med så är nog mina 14 maskiner tvättade sen... Det jobbigaste är ju att ta rätt på dem sen och vika mm

Johanna sov 1,5 timme idag så nu är det mer än full rulle på henne, pette däremot sover sen kl åtta i vanlig ordning! Klara har jag kört i säng men om hon lyssnar det är inte så säkert....
Tonårsvibbar tror jag bestämt!

undra om man kan sätta sig i soffan å vila ett tag nu?

kramizar 

Kommentarer

  • Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Bloggtorka här med....

    Tycker precis som du att det är svårt att veta vad man ska skriva utan att man ska behöva försvara sig sedan!



    vad duktig har är som går så mycket... stora killen =)



    Kram

    2010-01-26 | 07:53:39
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: