Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

paltkoma

Kategori: 2010

nu sitter jag vid Klaras dator igen
jag är inte egotippad bara det att hon lagt beslag på min staionära den är bättre att spela spel på =)

Jag gjorde ju en stor pirog till middag åååå så gott det va!
snacka om att inte fatta när det är bra =)
Men jag har hunnit leka med Petter och stoppat han i säng och startat diskmasinen ännu en gång idag och jag hinner tydligen med en sån till... jag bara hatar att handdiska så det som får plats i maskinen går i där... Om jag så måste köra flera gånger =) latmask ja det är bara förnamnet.

Jag måste kolla om jag har nån bok att läsa sen... helst skulle jag vilja ha fortsättningen på den jag läste nyss men ska ju inte till stan riktigt än... kanske det finns nån i bokhyllan...
Jag längtar till bokrean i februari jag brukar ladda upp då.
Jag har varit iväg två gånger på natten och det är så mysigt och spännande på en gång!
dåre tänker kankse ni... gö då det men jag älskar att läsa böcker
nu för tiden går det inte lika fort att läsa för tiden är inte riktigt på min sida men jag läser det jag kan!

Näpp nu kolla badtiderna =)

kramiz

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Jag beundrar verkligen människor som orkar läsa! För det gör inte jag, tyvärr.... Bara fakta böcker.



    Kram

    2010-01-02 | 21:34:12
    Bloggadress: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: