Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Rubrik saknas =)

Kategori: 2010

Idag har vi varit å myst med Ylva och pojkarna =)
Lekdag för Johanna och Rasmus
det är så otroligt bra att ha lekkompis bara en bit bort =)
Och jag har myst med Pontus å han är ju för go den ungen vist han kräkte på mej idag men det gör ju inte så mycket =)

Jag har plockat tillbaka alla skor i skohyllan säker 15 gånger idag
undra vad det är som gör det så himla kul att ta fram och tugga på skor och stövlar ??
Kanske tror petter att ahn är en hund!

Har bytt gardiner och lampa i Johannas rum och tagit bort lite ljusstakar men nu måste jag ju ner på ikea och inhandla nya fina de andra är både gamla och fula nu... eller så räcker det med nya skärmar =)
Har lovat Klara lite saker från ikea också det gäller ju bara att åka dit ju.. 
och jag hade tänkt tvinga med mej Katrin nått!
ledig nån bra dag fram över vännen??

Nu ikväll när alla somnat tog jag och bakade en kaka så vi har nått att kalasa på imorrn när vi ska ha en liten träff =)
det ska bli så sjukt roligt att få träffa alla och se bebisarna och en del är ju igentligen inga bebisar längre...
Min gogubbe är ju bebis på papperet men så stor och duktig knappt 9 månader och kan så mycket =)
Mamma är så stolt över honom <3
ja naturligtvis över flickorna också <3

jag har haft ganska så mycket tur ändå...
3 vackra och härliga barn
en härlig sambo
(även om jag gnäller mycket)
bra jobb
 och härliga vänner =)

kan ju inte bli bättre
eller jooo det hade det ju kunnat vara.....


Idag när Danne kom hem hade han med sig nått smaskigt det är inte ofta han köper hem nått extra bara för att men idag följde det med en smörgåstårta!! snacka om att jag blev glad=)
Inte så hälsosamt men ack så gott =)
Tack älskling!


Näe nu ska jag ta å knoppa det är en dag imorrn oxå!

kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: