Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

sommaren snabba dig på!!

Kategori: 2010

Jag längtar efter värme sol och bad nu....

Nu är det bra med vinter vi har hunnit åka kälke och skoter och traskat runt i snön och byggt snögrottor mm mm men nu när det är så här himla kallt önskar jag att det kunde försvinna och att vi var nere i april med härlig vårsol och sommaren framför dörren.

Längta kan man ju....

för 27 grader kallt är inge kul

och nu börjar det kännas inne också för idag ahr vi 18 grader varmt i köket och tjugo på väggen i vardagsrummet men eftergolvet lär det inte vara mer än 16-18 grader och där är det meningen att småttingarna ska vara Petter ha lärt sig klättra så nu slipper han vara på golvet mesta dels sitter han i vår säng å myser.

Bort med kalgrader och in med ljuvliga plusgrader =)

 

Sommarmys vid vår sommarstuga =)


Jaha jag skulle nog ta tag i mitt kök det ser förjävligt ut där men var tog lusten vägen??

Petter har somnat i sin säng efetr att mamma mutat med lite välling =)

Johanna sitter å äter nötter å tittar på barnprogram

Jag har svårt att släppa boken...

Danne är å städar ur lastbilen som han har sålt =)

Och Klara ja hon har inte stigit upp än!!!!!

Jag tänkte se hur länge hon sover utan att jag väcker henne hon har säkert legat och glott på datorn i natt igen måste nog gömma den när skolan börjar igen.

Näpp nu ska jag plocka leksaker i vardagsrummet sen läsa lite och ge köket ett lyft =)

Kramiz




den bärbara är populär...



Mammas sötnosar =)

 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja, det är bara att komma upp det! Är hemma för det mesta så :-) kramis

    2010-01-06 | 13:21:12
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här: