Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

vända tillbaka dygnet

Kategori: 2010

det är absolut inte det lättaste speciellt inte för en nyfiken 2 åring! =)

Men eftersom dagisdagarna kommer igen nästa vecka så har jag börjat denna vecka med att få till lillans sovrutiner igen. Så nu sover hon faktiskt och klockan är inte ens halv nio =) Bra gjort av mej!!

 

Petter han brukar bara vara att lägga med vällingen så somnar han men idag somnade han redan halv sju och vaknade strax före åtta var vaken ca 30 minuter men han orkade inte så han fick mer välling och gjorde kväll igen visst jag hörde hur han gnydde där inne men jag tror att han la sig till rätta för det bliev tyst igen =)

Skönt för mej =) Johanna sov ner pappis förut är det rätt det?? hihi

 

jag ska iaf ta och plocka ur och i diskmaskinen så det blir fint på bänken sen ska min tegelsten fram så jag kan läsa några timmar =)

 

  

Mina Älsklingar!

Kramiz



Tänk att så många personer är in här varje dag
varför inte lämna namn och ett hej och om du har blogg vill ju jag läsa om dig!
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Sussi säger:

    Hihi, Melle lyckades söva ner sin far han också!! Så vad kan vi konstatera av det?? Att vi kör slut på våra gubbar kanske!! =D

    2010-01-06 | 22:24:14
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: