Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag

Kategori: 2010

Solen skiner på oss och det är verkligen varmt å skönt =)
Småttingarna har lekt i poolen och kastat vatten och busat precis som de ska göra =)
Johanna sitter nu å mumsar jordgubbar och yoghurt
sommar!
Själv ska jag snart ta å vräka i mej det som är kvar av mammas klappgröt det är sååå mumsigt och verkligen sommarmat =)

 

Klara har tältat på gräsmattan och hon sov undrbart gott kan jag tro =)

Nu har Petter somnat ute i vagnen och jag håller på att tvätta kläder och handdukar
de går åt som smör i solskenet =) hihi

Ikväll ska jag jobba och hela helgen dessutom
mina första jobb pass sen februari-09
Det känns mycket skojjigt och spännande och kanske blir det semester för mej att få komma i väg å jobba lite =)

Näpp nu ska jag hänga tvätt och njuta av solen lite till så jag blir brunare =)
Det är läääänge sen jag avr så här brun iaf!
Om jag någonsin varit det för det bruna brukar inte fastna på mej tyvärr förrän i år =)


Kramizar

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: