Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

natten mot tisdag

Kategori: 2010

Jag hade bokat jobb för imorrn och fixat barnvakt och bilen är packad med vagn mm mm för en dag hos mommen för de små men så kräker Petter ner både sig själv å sin säng och jag ställer in jobb och sitter nu uppe med min lille prins men om det är magsjuka vet jag inte men skulle tro det för han är lös i magen nu =( men det är ändå bättre än att kräkas.

Så nu sitter han här i vardagsrummet å leker med sina älskade traktorer
han har inte förstått att det är mitt i natten för han tycker att Johanna borde kliva upp å leka med honom hihi


Kanske är det för mycket ätande av bulldeg som ställde till det för honom??
och alla de nygräddade bullarna han vräkt i sig??
hihi


I går måndag fick JAG ännu en liten kusin en liten flicka =)

å det måste vara flickornas dag för

två små tvillingflickor såg dagens ljus också så nu har JAG fått fyrmänningar också hihi

GRATTIS till er alla =)



näe nu ska jag ta å byta blöja på min lille son
som har racer bajs =)

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: