Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

1 juni

Kategori: Klara

och sommaren har hittat hit tror jag =)

 

Idag ahr det avrit varmt och skönt =) Jag ahr städat och roat min lilla docka som är förkyld och gråtig =(

Men vi har suttit ute och solat också och till middag bidde det grillad korv med bröd på rastkallen hur sommrigt är inte det ?

 

Nu har jag hjälpt Klara att packa det sista i resväskan och nu har jag plockat ur alla bilderna ur min kamera för både kameran och Klara ska åka på klassresa till gotland i några dagar =)

 

Min dotter har blivit stor det är inte klokt vad tiden går hon fyller redan 12 år =)

Och ska åka så långt men jag hoppas att hon och kompisarna får en jätte trevlig resa!
Sen kommer hon hem är hemma i 2 veckor och sen bär det i väg igen på resa nr 2 till morfar och göteborg även den resan ska hon göra på egen hand utan mej och pappsen =)
Duktig!




Min älskling han fick åka till vemdalen och jobba idag men det hade slutat med att han fick åka hem igen för jobbet gick inte att utföra på godkändt vis!

Så nu är han på väg hem igen!

 

Men på torsdag drar han ev i väg igen till forsmark och jag å småttingarna får roa oss själva synd bara att jag inte kan göra det jag tänkt på torsdagkväll men det kommer ju fler dagar!

 


Min goknopp =)


min lilla sjukling!

Nu ska jag ta hand om min lille prins som ligger å gråter på golvet .

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: