Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Blixtar å dunder men inga magiska under idag heller

Kategori: 2010

Idag ahr det åskar regnat å blixtrat men när första svängen av detta otrevliga väder var över for vi å hälsade på Kristina å emil en stund så barnen fick busa bråka å leka av sig!

 

Sen när vi kom hem kom omgång nummer 2 av ett jätte otrevligt väder =(

 

Middag idag blev plättar så nu finns det massor till lunch imorrn =)

 

Petter sov 2 timmar på em men har varit världens gnälligaste nu ikväll

han har en kindtand på g som inte vill bryta ut, min lill stackare!

 

Nu har jag lagt Petter för natten å Johanna har duschat

 

Älsklingen han jobbar fortfarande med att bygga tält

gatufesten är i intågande =)

 

Hoppas jag får in lite slantar snart från FK så jag kan få betala lite räkningar

man blir ju sen med allt bara för att de är sena

jag ringde i förrgår och då hade de inte ens handlagt mitt ärende!!!

vad är det för sett??

Nu vill jag ha lite pengar och nästa vecka ska jag jobba lite

hoppas det går bra för det känns som om det är sååååå himla längesen

men nu är det välbehövligt =)

 

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: