Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag och mina påhitt ;-)

Kategori: 2010

Jag kan nu tala om att vi befinner oss på ett jättetrevligt hotell i göteborg =)
Idag har vi varit på lekochbuslandet ett jätte stort lekland men minst lika kul för vuxna =)


Sen efter det så var vi upp till min pappa och ringde på det var så himla kul för det var bara min pappas fru som visste att vi skulle komma. Så himla kul att ses igen, det är ett halvår sen jag såg pappa och ännu längre sen jag träffade Paulina och att kunna komma och överraska henne på hennes 15 årsdag det var bara så himla roligt!
Gott fika bidde det men Petter var så grinig att vi åkte till hotellet igen så han fick sova!

och jag hoppas att min lille son tänker sova inatt
han sov inte så bra natten som var vilket betydde att ingen annan fick det heller. jo Johanna sov som en stock men det är hon det =)
Nu ligger han i vagnen och sover gott och vi andra slöar och mumsar på godsaker =)
Underbart att bo på hotell, inga måsten bara njuta!

Näe nu ska jag ta å invänta solsidan sen vlir det kanske nattis vörkjar bli liiiite seg
det var ju ändå jag som körde nästan hela vägen ner och var vaken i natt så snart ropar John blund för imorrn ska vi iväg och titta på rockor och hajar mm mm mm på Universeum det lär ta HELA dagen så jag ska ladda upp med välling vatten och fika så det räcker för en låååångdag sen blire ju en tur till pappa/morfar också naturligtvis=)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: