Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

trött tröttare tröttast

Kategori: 2010

jag är verkligen super duper trött
men man kan ju inte sova före sin 2 åring =(
Tänk om älskling hade varit hemma ikväll då hade jag slumrat nu..
försökte på powernappa förut men Johanna hoppade på mej hoppade i sängen slog igång alla möjliga leksaker =(

Petter han somnade innan sex i vanlig ordning tänk om jag kunde få sova brevid honom och snusa han i de ljusa ljuvliga lockarna som han har i nacken, men sörru då går botten ur hans säng =)

jaja jag får kanske sova om ett tag och kanske kan man få tjusa på gubben i stället eller NOT sovning smäller högre ikväll =)

Klara å Vilma hoppade på badbussen till fränsta och förväntas väl komma hem om en stund igen =)
Bra påhitt det där med badbussen klara utnyttjar den bra hoppas fler får upp ögonen för den =)
tummen upp !

näe nu ska jag fortsätta titta på NCIS

kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: