Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag

Kategori: 2010

och solen skiner från en klarblå himmel och det är varmt och skönt ute det kan fasiken inte bli så mycket bättre eller hur??

Jag ahr varit dålig på att uppdatera oss men vi är ute så fort och mycket det går =)

I onsdags var jag rastlös då det inte kom några på lokalen
så jag for till min vän k på kaffe och Petter somnade i vagnen och sov så gott och sen hämtade jag Johanna på dagis så hon kunde få leka med Putte också och så fick vi en så himla god middag... igen =)
TACK!!

I går torsdag packade jag fika korg och hämtade upp K och Putte för en heldag i ljungaparken och det blev visst en HEL dag och vi kom hem trötta och smutsiga men så blir det efter en lekdag =)
Jag bjöd på lunch = kycklingsallad och det var verkligen gott =)

På kvällen var det då dags för tupperwareparty igen
men nu får det väl räcka ändå tills nästa år =)

Idag var jag å småttingarna i lekparken på fm och då kom Malin å Gry och det var så trevligt att få sällskap i parken =)
Sen blev det lunch och siesta för barnen och jag damsög hälften av lägenheten orkade inte mera så jag får ta det imorrn fm =)

Ikväll var vi till Matfors och åt middag jag å småttingarna mötte upp Danne och klara och vi åt gott sen var jag å klara å Peppe å handlade middagsmat tills imorrn på ica jag gillar verkligen den ica affären och jag köpte faktiskt en bra att ha sak...
Petters favorit nalle är ica apan man kunde köpa tidigare i år och den släpas med överallt så nu köpte jag en till i reserv som jag gömt och kan ta fram vid nödfall =)
Bra va??

Älsklingen har inhandlat ännu en citroen som han ska ta motorn ur och fram för allt dieselpumpen som är skit dålig i vår bil så kanske vår bil går bättre snart =)
Den behöver lite kärlek kan man ju säga!

Klara har varit ute å cyklat och hon kommer troligen att dra iväg en sväng till nu i det fina vädret =)

Hon har varit på praktik i 2 dagar och har varit och byggt pressenningshallar med pappsen =)
kanske ett framtidsyrke även för en tjej =)
För varför skulle inte en tjej klara det??

Nu ska jag leta rätt på en bok så jag har nått att läsa ikväll men helst hade jag velat inhandla en ny i serien jag läser men jag verkar inte komma till stan denna vecka så jag får väl vänta tills nästa vecka då!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: