Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lite allt möjligt!

Kategori: 2010



Mammas prins i lördags när solen sken och vi hade en härlig ute dag
och fika var ju naturligtvis framdukat på rastkallen dagen lång!


Och så åkte poolen fram och MÅNGA hinkar med varmvatten bars ut till två lyckliga små troll som myste i poolen i ett par timmar =)

Igår var vi till Faster å fikade och med oss hem kom denna fina cykelkärra så nu kan båda barnen också få följa med på en tur och de stortrivs med sin nya kompis!


Och mina små har en otrolig tur att de har en så snäll storasyster som kan ta med dem hit å dit =)


Min älskade lillbubbe har verkligen växt om sig
å ja undra vem han nu är lik??
buden är många!!
hihi


Alltid go och glad =)


Mina små goingar =)

 

Det allra bästa de vet!

Att få leka och gräva och gunga i lekparken =)

 


Tokiga Klara när Petter fyllde 1 år i april =)


Åsså Klara i lördags ute i solen =)

Näe nu har jag visat en del bilder på mina hjärtegryn =)

Nu ska jag snart ta å lägga mej med en bok
var å hämtade en hög hos mammis förut =)
Tur man har mamma=)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: