Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdagkväll

Kategori: 2010

Idag kom Klara hem efter skolan och kastade åt mej ett papper det avr den nya klassindelningen inför hösten när hon börjar i 6:an i fränsta och jag kan säga att hon inte var nöjd =( 6 stycken ur hennes nuvarande klass ska gå med henne men hon var super sur över vilka men två hade hon ju valt själv så det avr hon nöjd över men jag kände ju igen en del namn från innebandyn och det är ju snälla flickor så jag tyckte att hon skulle inte oroa sig så mycket utan vänta och se för till hösten har hon massor av nya vänner men jag förstår ju att den stora tryggheten försvinner för henne men hon är ju tuff min stora tjej =)




Idag har jag och barnen varit på lokalen som vanligt idag blev det våfflor för lunch vill vi ju ha allihopa =)

Petter sov bara 45 minuter idag så 17.15 la jag honom för kvällen och han sover så gott i sitt nyvädrade rum =) Johanna är inte heller alldeles pigg utan jag tänkte lägga henne snart emn Pappa hade tydligen andra planer för nu är de ute istället.

Jag väntar och väntar och väntar på att den som tvättar ska ha tvättat klart för jag behöver verkligen tvätta nu jag ahr väntat hela dagen på det... suck!
Vi åker ju bort imorrn på fm och nu har barnen inga kläder rena så jag börjar känna lite panik hur jag ska hinna ?????? Undra vem det är som tvättar nu då för det är dåligt med bilar här hemma!

Undra om man kan vara fräck och hänga det som är i maskinen så jag kan köra några maskiner iaf?


sånna här gånger önskar jag att jag hade plats för en egen maskin i badrummet!

Kramiz

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Det var jag som tvättade, men knacka på nästa gång å fråga bara så slipper du vänta ;-)



    KRAM*

    2010-05-13 | 11:38:30

Kommentera inlägget här: