Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vilken härlig helg

Kategori: 2010

Efter en super jobbig vecka =(

For vi till vår underbara stuga på berget och myste med Dannes syster å hennes familj
vi har softat och varit på loppis och ätit glass i solen och bara latat oss =)

Jag har druckit mina två första öl på fem år
men gott det vet jag inte men svalkande =)

Jag har krattat och mys eldat
och vi har haft mer än kanon väder och det är underbart att vara där uppe för tiden står licksom stilla man har inga måsten inga krav och klockan betyder verkligen ingenting =)

Man licksom bara är =)

Så nu ska vi tvätta upp våra eld luktande kläder
och duscha ur lukten ur håren
sen bär det upp över igen på torsdag för kanske ännu en mysig helg!
Undra om vi får nått trevligt sällskap då också???

Barnen är fortfarande vaken för de sov på hemvägen så nu röjjer de i vardagsrummet överlyckliga över att få vara hemma med sina saker =)

Kramiz

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag åker redan i morgon till mitt paradis...vem vet kanske vi syns:)

    2010-05-11 | 16:06:23
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Bodil säger:

    Det vore trevligt Maria =)

    Ha det gott =)

    2010-05-11 | 21:55:37

Kommentera inlägget här: