Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Besviken =(

Kategori: 2010

Idag hade jag planerat att barnen skulle få åka till sin pappa nu när han fyller år men Pappan svarade inte i telefon och när han gjorde det å jag ville ha hjälp med barnen så jag fick handla själv för en gångs skull så skulle han duscha men sen fick de komma
men jag fick då ta med mej dem för barnen var påklädda...

Sen när vi kom hem ringde jag men han svarade inte
å jag började med tårtan till pappan

när han svarade fick de komma dit men tid att äta tårta mm det hade han inte för hans nya tjej sa att de skulle åka å handla och hämta hennes kompis mm mm

suck...

Kände mej så enormt besviken för här har vi fixat present å tårta och partyhattar
och är redo för kalas när Klara kommer hem och då passar det inte...

det är nästan så tårarna bränner i ögonen
men men

Han skulle ringa när han kom hem igen och då kan vi gå dit
så kanske blir det ikväll nån gång...
Men eftersom de ska ha främmande så vill jag inte tränga mej på....
känns som om vissa saker inte är ämnade att vara för mej längre.... 

så jag hoppas att han ringer oss så barnen kan få fira sin pappa
Johanna väntar ju att han ska bli glad över hennes present.

Han var hit alldeles nyss med damsugaren
och han såg inte så lycklig ut
men jag kände mej inte så glad heller längre
den glada fina känslan försvann rätt fort idag...
och jag tror han mäsrkte hur besviken jag blev...
det enda jag sa va att:
Tårtan är ju klar iaf


Det enda positiva idag är ju att jag fick sovmorgon och att frysen är full med mat =)
Att få frysen uppfylld utan att behöva lägga dit några egna slantar det va härligt!!
Tack så mycket =)

Idag känns halsen mycket bättre men ändå inte på nått sätt...

Petter fick gå ut och lägga sig i vagnen en stund så han blir go och glad igen
och orkar leka ikväll...


Näe nu ska jag fixa nån mat till oss
tror det blir rester sen gårdagens köttfärslimpa..
Gottis =)

Kramizar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: