Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Förkylnings skit släpp mej

Kategori: 2010

Nu har jag varit förkyld i flera veckor och halsen blir faktiskt inte bättre... suck men hostan verkar ha släppt någelunda iaf

och öron värk har jag fått med men det är snart över =)

 

Igår fick jag middag hos mamma och idag hos Ylva snacka om att vi har det bra

vilket härligt nätvärk av trevliga personer...

 

Så undra om det är dags för mej att ordna ett middags party snart =)

Å tänk så roligt att få laga riktig fest mat... =)

 

Idag köpte jag en ny mobil en sån där "gummistövel" med touch så nu är jag me igen ;-)

Men huvaligen vilket geni man måste vara för att enbart få igång fanskapet

så jag är nog det dummaste på det området =)


men min snälla syster hjälpte mej lite på vägen..
och då hämtade jag min älskade systerson på dagis åt henne =)
fast det hade jag gärna gjort ändå ;-)

Men precis som jag befarade så hamnade mobilen i klorna på Klara så nu sitter hon å spelar spel =)

Annars händer här inget roligt alls

förutom att vi har fredagsmys =)
 Å nu när de små trollungarna sover så kan jag och klara höra vad vi tänker och se på det vi vill på televisionen =)

Ha en fortsatt bra kväll alla vänner
även er som jag inte känner =)

Kramizar

Idag fyller min förre svärfar år 56 år skulle han har blivit idag och då det är sånt busväder ute och svår tänt på graven tänder jag här i stället =)

 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CHRISTER!!

vi saknar dig!



 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: